Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2018

ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ!!


Καλό μήνα φίλοι μας αγαπημένοι !!!
Έφτασε η ώρα για τη γιορτή Αγάπης !
Για τα παιδιά του Αντωνοπουλείου Ιδρύματος 
που χρειάζονται την αγάπη μας και την στήριξη μας!!

Θα είναι χαρά μας να παρευρεθείτε στο ετήσιο τσάι 
στο Ξενοδοχείο Αμαλία  στον ημιώροφο
στις 10 Φεβρουαρίου 2018
και ώρα 6-9
Λεωφόρος Βασ. Αμαλίας 10
Σύνταγμα
Αυτές οι συναντήσεις μας γεμίζουν χαμόγελα και αισιοδοξία!!
Να είστε όλοι καλά και ευχαριστούμε θερμά για τη στήριξη σας !!!



9 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Γιάννη και ευχαριστούμε θερμά για την ευχή σου !!1

      Διαγραφή
  2. Ευχή μου να έχετε επιτυχία και αυτή την φορά!!!! Λυπάμαι που δεν θα μπορέσω να είμαι μαζί σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε Βίκυ μου . Θα υπάρξουν και άλλες φορές !!
      Να είσαι καλά

      Διαγραφή
  3. Καλη επιτυχιια θα ειμαι εκει κορίτσια με την σκεψη μου!!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρώτα ο Θεός θα είμαι κοντά σας,εξάλλου πρέπει να φέρω τα ποτήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή