Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Aυγά Fabergé και λοιπά.


Φίλες μου γεια σας. Όλες ξέρετε τα ονομαστά αυγά Fabergé που χάριζαν οι τσάροι στις συζύγους τους το Πάσχα. Κάτι ανάλογο από αληθινά αυγά κάνει και η φίλη μας Αφροδίτη από τη Χαλκίδα. Μας έστειλε λοιπόν μερικά για το πασχαλινό bazaar μας που θα γίνει στην Πάτρα, 26-28 Μαρτίου.

Το αυγό του Μαχαραγιά με τον ελέφαντα.
Τα δύο επόμενα αυγά είναι διακοσμημένα απ'έξω αλλά έχουν και εσωτερικά διάφορες παραστάσεις.


Ο μικρός πρίγκηπας με το τριανταφυλλάκι του.



Το ατελιέ μιας ξακουστής μοδίστρας.
Η Αντιγόνη από τις Χρυσομέλισσες μας ετοίμασε κοσμήματα, μερικά από τα οποία  διακοσμούν λαμπάδες για μεγαλύτερα κορίτσια:





Αν ήμουν μερικές δεκαετίες μικρότερη, αυτή τη λαμπάδα θα ήθελα να μου φέρει η νονά μου για την Ανάσταση. Είναι κόκκινη καρδούλα μακραμέ με μία πεταλουδίτσα από μέταλλο.

 

 
Μία ωραία καρδιά μακραμέ με χάντρες, που μπορεί να φορεθεί σαν σκουλαρίκι ή μενταγιόν


Μια γατούλα με τη ροζ μυτούλα απολαμβάνει τα λουλούδια του κήπου της μπροστά στο σπιτάκι της.
Και συνεχίζουμε με καρφίτσες-ποδήλατα, που είχαν μεγάλη επιτυχία τον χειμώνα:




Διακοσμητικά αυγά από χαρτοπολτό, πάνω σε φωλίτσες από κλαδιά:


 Από τη Μαρία της μαμάς, ωραία διακοσμητικά από felt:


Η Ελευθερία έκανε πασχαλιάτικα δέντρα. Από τα κλαδιά του κρέμονται αυγά πλεγμένα με το βελονάκι:






Και τέλος η Φρίντα που με κοροϊδεύει γιατί δεν κάνω καλή φωτογράφιση.


6 σχόλια:

  1. Όλα υπέροχα, αύριο σου στέλνω το δικό μου πακέτο!Καλή επιτυχία να 'έχετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφα όλα !!! Τα αυγά θαυμάσια διακοσμημένα, οι λαμπάδες μοναδικές και τα διακοσμητικά πρωτότυπα και καλοφτιαγμένα !!! Καλή επιτυχία στο παζάρι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα ηθελα κάποτε να αποκτήσω ένα αυγό Faberge!!!
    Υπέροχες οι δημιουργίες όλων των κοριτσιών!! Έτσι να μπαίνουμε στο κλίμα!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νικολίτσα μου όλα υπέροχα!!!!! Τα δικά μου αυγά στα έστειλα και πιστεύω να έχουν φτάσει.... Αν επιστρέφοντας στην βάση μου προλάβω, θα σου στείλω και άλλα πραγματάκια για το Παζάρι σας!!! Πολλά φιλιά και ευχές για καλή επιτυχία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένες μου φίλες τα δικά σας καλά λόγια και η αγάπη που παίρνουμε από τα παιδιά του ξενώνα μας μας δίνουν κουράγιο και δύναμη να συνεχίσουμε,γιατίοι ανάγκες είναι μεγάλες.
      Ακόμη Βίκυ μου δεν έλαβα τα αυγά σου.Ούτε από σένα Γεωργία μου. Ελπίζω να φτάσουν στην ώρα τους.
      Φιλιά πολλά σε όλες σας και σας ευχαριστώ γιά όλα.

      Διαγραφή